söndag 16 september 2012

Sveriges styre= Muppverkstad!!!

Jag har inte gett stat, kommun och Landsting tillåtelse att ge mina skattepengar till vad som helst!!! Jag vill att mina skattepengar ska gå till  de gamla som sitter nedpinkade på äldreboenden, så att de kan få torra blöjor, så att de kan få värdig mat och komma ut i friska luften varje dag...så att de kan få en kram, en klapp på kinden, ett samtal,så att de kan få den omsorg de är värda.Ett värdigt liv! Det är dessa människor som byggt upp det här landet SVERIGE så att jag kan ha det så jävla bra som jag har det idag.

Jag vill att mina skattepengar ska gå till barnen...förskolor/skolor så att vi får friska, sunt tänkande och medkännande vuxna människor i Sverige i framtiden...

Jag vill inte betala arvoden till "hatthyllor" som sitter i våra kommunstyrelser, landstingsstyrelser, riksdag och regering!!! De som skor sig själva i första hand! Sveriges skall styras av innovativa, kreativa och sunt tänkande företagare!!! De vet hur man sköter ett företag på bästa sätt och ett land ska skötas som ett företag för att bli bra!

Ge tillbaka mina skattepengar så att jag får fördela dem som jag vill! Jag lovar att de inte ska gå till de som redan har!!!! Så tänker jag idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar