lördag 11 april 2015

Könsneutrala toaletter??

För mig är det obegripligt varför någon vill kämpa för toaletter som inte heter HON och HAN...kan någon förklara för mig varför man vill ha en gemensam toalett för kvinnor och män??? varför kämpa för det liksom? finns det inga viktigare frågor att lägga energi på?

Det finns toaletter för män ,för kvinnor och för de som är funktionshindrade, det finns även de som är utrustade med skötbord....bra så...vad vill ni kämpar mer ha??? 

Jag talar för mig och jag vill gärna kunna gå på en offentlig toalett som INTE ÄR NERPISSAD av någon som inte har vett att SITTA NER.... eller ska det bli LAG på HEN-toan att sitta...
Ge mig bara en anledning snälla...så att jag fattar vad ni kämpar för....och att vi har samma toa i hemmen duger inte...Könsneutrala toaletter..jävlar vilket skratt min gala mormor skulle ha fått....glad dag alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar