söndag 1 januari 2012

Blad 1...2012

Vilken härlig start på mitt alldeles nya fina år....
Snön har kommit och med den ljuset...ingen sol idag..men visst känns det att vi går mot ljusare tider..
En långpromenad med Nisse (som är överlycklig för all snö..for som en vessla och busade...) fick mig pigg...en kopp kaffe hos Jennie, lite skvaller och skruttarna fick mig att skratta...härliga liv...
En försenad "julklapp"...från oväntat håll gjorde mig glad...det finns hopp för alla människor och innerst därinne en godhet också :)
Kvällen ska jag avsluta med fika hos min ensamma granne..få henne att skratta och se fram emot ett nytt härligt år...
Jag är tacksam för livet...för alla mina flickor...Isabella,Jennie,Sanna,Isabell,Jennifer,Majja,Jennifer2 och mina små skruttar Liam,Linnea och Leakim...och så klart för den minsta lilla skrutten i magen...Tacksam för Irene..som finns där oavsett...Tacksam för kärleken...
... och jag ser fram emot en fin morgondag med många skratt...var rädda om kärleken...<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar