tisdag 5 oktober 2010

Hon med det rufsiga håret :)

Ja med ett leende säger jag det...det är jag det..Jag brukar hålla mig ifrån konflikter med människor som är intellektuellt "understimulerade" eller har otur när de tänker som jag också kan uttrycka det.....Personangrepp är ett barnsligt och lågt sätt att hantera en konflikt..det är som att ta en konflikt med en trotsig tonåring...eller någon som inte behärskar det Svenska språket...saknar ord...de är inget att ge sig i in i en konflikt med för det är inte utvecklande...men ibland kryper den primitiva, elaka urkraften fram och nivån blir väldigt barnslig...så till dig vill jag bara säga...Ja jag är HON med det rufsiga håret, den väldigt platta magen och den välformade stjärten...och jag är äldre än du....Jobba med din självkänsla...sug på den du...

3 kommentarer:

  1. den va bra !! ..// kram "morsan"

    SvaraRadera
  2. Landade här inne och började läsa lite. För att kommentera detta inlägg så säger jag bara ; Go girl! Du är så satans snygg å det ska du vara stolt över. Trist att folk inte kan se det vackra runt omkring sig utan att försöka får det att se dåligt ut. Få människor kan få mig att le samtidigt som tårarna stiger i mina ögon och du är en av dom. Du gör så rätt i att bekräfta dig och hantera det du går igenom på DITT sätt. För det är ditt sätt som är rätt för dig. Beundrar din styrka och ditt sätt att hantera det som kallas livet... Kramar om dig i min tanke

    SvaraRadera
  3. Tack Pyret..det värmer en gammal tants hjärta :)

    SvaraRadera