måndag 18 oktober 2010

Min vän ILSKAN...

Sorgen kom och lade sig som en tung stock över bröstet...förlamade igen...mitt i allt återvände den som en kär gammal vän...och jag blev sittande...med tankarna virvlande som höstlöven utanför fönstret.
Ett år..ett förbannade jävla år har gått...ilskan ger mig energin att gå framåt..alla minnen tröstar men ledsamheten och förtvivlan stannar bara upp mitt liv...ger mig inte en chans att ta ett steg.
Jag letar efter något att bli riktigt förbannad på för att få lite energi. Det som får mig att överleva.Så är jag ilsken idag så är det för min överlevnad...min livlina...Ilskan har blivit min bästa vän...jag kan inte begära att någon skall förstå men jag kan be om tålamod...har du det så är du välkommen i mitt liv....ha en så jävla fin dag du kan därute..

1 kommentar:

  1. Tålamod finns det gott om så jag hoppas att man står kvar på vänlistan.

    SvaraRadera