fredag 3 december 2010

Sov oroligt och vaknade i morse med en tung känsla...Niklas 25 års dag och Isabellas 19 års dag...ville så gärna vara glad och lycklig för Isabellas skull...hennes födelsedag...samtidigt kom sorgen över min Niklas som inte finns här och kan vara med...Min fina Irene kom som en räddande ängel med lussebulle och värme i hjärtat..en räddande ängel..tack för det Irene..det fick mina tankar på lite annat...
Besöket på kyrkogården var tungt men fint...älskar er mina barn...jag har ju fått några till nu på köpet...det är jag tacksam för...

2 kommentarer:

  1. varm tanke till dej / kram / Pelle

    SvaraRadera
  2. hoppas helgen blir fin med kalas hos Bella på söndag..och med massor av kärlek som kan få dig att för en stund glömma det tunga..ser fram emot Trolltyg i Tomteskogen..den väcker bara härliga minnen..mer sånt..så vi förtränger det jobbiga till minsta vrån i hjärtat..väl bevarad..men undanträngd med kärlek och värme..vi ses ! Kram

    SvaraRadera