lördag 20 november 2010

Relationer...

Fantastiskt med relationer...alla relationer till olika människor..Relationer vi inte kan ta oss ur...relationer vi inte vill ha...relationer vi tycker om att ha...relationer vi ramlar in i...är det meningen att den människan av någon anledning skall komma just då? för att säga oss något...ge oss något...relationer som försvinner...är relationer tidsbestämda...för att sen bytas ut mot nästa relation...vi väljer inte alltid våra relationer...eller gör vi det...vi kan välja bort relationer...

Jag insåg en dag att jag hade fastnat i lidandet och glömt allt det fina..alla bra minnen...den dagen gick jag vidare...in i en ny fas...nu kör jag själv...sitter inte i passagerarsätet...och jag väljer vem som skall få åka med....var rädda om kärleken...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar