tisdag 13 mars 2012

Härliga underbara vårdag..

tur att jag inte har peruk idag..vårvindarna friska i riktigt bra...och Nisse far som en drake i ett snöre..men vad gör väl det när våren äntligen är på väg och livet är underbart.
Idag ska jag ge min bästa chef Anders en smällkyss...och tala om för Magnus att han verkligen är bra som gett sig in i en viktminskningsresa...tänker att jag verkligen har tur som har så många underbara människor omkring mig...ja en och annan skitskalle också men det kan jag bjuda på..för idag kan inget rubba mitt bästa humör...jag är glad...lycklig och så oerhört tacksam för allt jag har...det jag inte har kan jag vara utan...det enda vi behöver är varandra...puss och kram på er därute och var rädda om kärleken när den finns där...plötsligt är den borta ....kramar om hela världen....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar