onsdag 28 mars 2012

När det blir mörkt....kommer djävulen fram..

...vad lite vi vet om människor runt omkring oss..tur är kanske det...tänker att det stämmer bra att i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna :)Nåväl...hos mig har ljuset kommit in...bort med alla mörka gardiner..in med det lysande..ljusa och nyskapande..jag har fått en ny inre glädje...kanske når den äntligen ögonen också...efter en trevlig gårdagskväll med trevligt sällskap vaknade jag riktigt tidigt i morse...av en flaxande tupp....Det var länge sedan jag fick så här mycket gjort på morgonen...fick också ett oväntat samtal idag från en långväga vän..samma skratt..samma ironi..samma livsglädje..ett -hej Vikström fick mig att skratta..så lite kan göra mig glad...

Ha en fortsatt fin onsdag och gör den bra ..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar