fredag 19 juni 2020

A ordinary day in Hodgkinshelvetet.

I dag en ny dag, Upp och ner, Jag har tillbringat den mesta tiden ute och Tomas har mest sovit, han har haft en downdag. Det mesta har kännst jobbigt, mycket med tanke på en tuff nästa vecka.
Nästa vecka väntar fyra dagar fram och tillbaka till Uppsala och Ackis. Först en inoperation av PICC-line sen 4 dagar med tuff cellgiftsbehandling. Oron som Tompa känner kan vi inte förstå, men vi kan vara med honom.
I morgon är det midsommar och vi borde tillbringa den i glädje och med deövriga vi älskar. Nu får vi tillbringa den hemma med varandra, det är ju i och för sig inte det sämsta, men jag önskar att Tompa fick en trevligare midsommar än med denna tråkiga kärring.
Jag har en jobbhelg framför mig. Den sista innan semestern. Tre nätter på raken sen är det verkligen ledigt i fyra veckor. Vi sitter där vi sitter, men coronan gör ju att många inte vågar resa så... vad har jag att klaga på.
Jag gör det bästa av situationen och kämpar på för oss båda. Var rädda om varandra där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar