lördag 13 mars 2010

Frustrerad per definition...

eller??? Jag blir ofta frustrerad på människor som fördömer någon annan. Hur kan man fördöma en annan människa...utan att ens ha träffat personen??OK om man inte gillar någon annans handlingar och beteende men att fördöma??? Jag förstår inte!! Alla gör vi konstiga saker vid vissa tillfällen i livet..varför??? ja kanske för att ta lärdom av det, vad vet jag...vi ska akta oss för att döma andra för helt plötsligt sitter vi där med skägget i brevlådan själva...vill vi bli fördömda??? nej, det tror jag inte.
Ha en skön Lördag och var rädd om kärleken.

2 kommentarer:

  1. Jag håller med dig, man ska vara försiktig att döma. Min kärlek går till mina barn och mitt barnbarn som är en frisk fläkt i vardagen.
    Tessan

    SvaraRadera
  2. Tack Tessan..mina tankar är idag hos Niklas...

    SvaraRadera