lördag 6 mars 2010

Morgonsol...

att vakna till en kall morgon..men ändå sol...
Jag tänkte att jag hade så god tid på mig att packa??? hela Mars...ja snart har halva gått och jag har mest farit runt. Dagen tillbringar jag med Isabella och Janne för att hjälpa till med Bellas flytt...jag är förmodligen så trött ikväll så att min packning får vänta...igen...

Terror hade rus i natt...måste ha varit alla zoombierna utanför...eller inte...kanske var det fönstertittaren som smög omkring...måste nog hälla en dekokt utanför så att hans fotsulor brinner i helvetet...eller inte...kanske beundrar han mina gardiner :) släpper ut Terror inatt så får vi se vem i Långsta som har något att dölja...:)....

För övrigt så går livet sakta framåt även i Västerbyn...får säga som Leakim...fi fan.....och en trevlig Lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar