tisdag 22 december 2009

Angelo..jag blir så glad av dig...

våra samtal gör mig så glad..jag finner lycka i våra stunder..en sann och fridfull lycka som jag har hopp om att ska fortsätta. Du är välkommen till Västerbyn med glädje och skratt :) med god mat och långa lekfulla promenader..jag lovar att kasta snö på dig...Det spelar ingen roll om kylan biter..om fingrarna är blå av frost...du får mig att skratta...skrattet har kommit åter...gråten finns ofta med men du orkar ändå..jag är så tacksam..för så mycket..

1 kommentar:

  1. åh.. vem är denne underbare mystiska person som fått dig att skratta igen..verkar vara en viktig person i ditt liv just nu..va glad jag blir !!..att veta att du skrattar och mår bra gör mig lugn och nöjd..precis så skall julen också vara..lugn trygg glad och alldeles underbar !
    här hos mig har den redan tjuvstartat lite iom att Viktor kommit hem..vet inte vem som är gladast jag eller Junior ..härligt med liv och rörelse i huset..exakt så vill jag att du också skall ha det..glädje liv och rörelse i det vackra huset du bor i..önskar dig en God Jul och med hopp om ett fantastiskt Gott Nytt År ! vi går ju mot ljuset nu Lisa..ljusa ljuvliga varma långa nätter..nåt att verkligen se fram emot !! // Kram Irene

    SvaraRadera