torsdag 31 december 2009

Ett gott nytt år till er alla..

och stort hopp om lite lugn..Det kan bara gå framåt om än med små steg..Mycket har hänt under 2009..kanske det värsta året i mitt liv..jag tänker och tänker men kan inte komma på en enda bra sak som hänt..kanske överskuggar allt det dåliga det fina som varit..för självklart har det även hänt bra saker..och inget jävligare kan hända så jag ser fram mot 2010 med hopp och kärlek. För kärleken finns alltid i mitt liv..kärleken och tron på livet som vi fått..tacksamheten för att jag får vara med och lära mig nya saker varje dag..lära känna nya människor..hoppet om att Niklas död har gjort mig till en ödmjukare människa en mindre fördömande och tacksammare människa..
Sorgen får vara med livet ut..den får följa med in i 2010..men också tacksamheten..tacksamhet för flickorna som finns där..småbarnen..vännerna.. Angelo..min egen italienska ängelvän-hitsänd ..
Jag önskar er alla ett riktigt fint nytt år och en önskan om att ni är rädda om kärleken och livet. Allt vi behöver är varandra.Kramar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar