onsdag 2 december 2009

Ångesten har trängt sig fram..

hela dagen.I morgon fyller min älskade Isabella 18 år. Jag är så glad för henne och vill att hon ska få en fin födelsedag. Niklas skulle ha fyllt 24 år i morgon...vi har alltid varit så glada och tyckt att det var roligt att ha två barn födda på samma dag. Att göra morgondagen till en glädjens dag kommer att bli svårt..jag vill vara glad för Isabella men är så ledsen för Niklas..att försöka förneka och låtsas är ingen ide..jag ska försöka göra dagen till en glädjens dag och låta sorgen finnas med.Vad mer kan jag göra.

1 kommentar:

  1. Älskade Lisa !! gör dagen till en "minnesdag" där du försöker tänka på allt bra och fint ni haft genom åren..där du tillåter dig att ta fram lite glädje över dina två otroligt fina barn..den ena full av liv..den andra i den eviga vilan..så kanske du tar dig genom den utan alltför mycket smärta och ångest..jag önskar jag hade mer att "komma med" men ..du skall veta att jag tänker på er idag..och att jag önskar er en fin högtidsdag..för en sån är det.. oavsett hur ont det gör ! värme o ljus från Irene

    SvaraRadera