tisdag 29 december 2009

Tack..

..tack Jennie och Isabella för att ni finns i mitt liv..tack Liam,Linnea och Leakim för att jag får se er växa upp.. tack Niklas för att jag fick ha dig hos mig..tack Maggan för allt stöd...tack Isabell för att du är en fin och förstående vän...tack Sanna och lilla Alexandra för att jag får vara med i era liv..tack Janne för allt stöd över julen...tack Angelo för att du är en ängel..tack Lena för att du aldrig dömer någon..tack lillasyster för att du orkar lyssna...tack Kerstin för att du aldrig tröttnar...tack mamma för att du ännu finns...tack Irene för att du räddade mig..tack Uffe för dina knäppa skämt.....tack Marita för dina kloka ord...tack alla Niklas vänner för att ni är de ni är...tack Torsten för att du aldrig säger onödiga saker..tack vovvarna för att jag måste ut varje dag..tack Sven för plogningen och kaffestunderna..tack Pia för att du alltid stått kvar...tack musiken som gör mig levande...tack för livet..

1 kommentar:

  1. tack själv,vännen..för att du är du..tänk nu är året slut.. ett nytt spännande står för dörren..låt oss bestämma oss för att det blir det bästa året vi haft på länge..med massor av glädje,skratt och kärlek..det är ju upp till oss om vi vill leva det eller bara överleva det..vi har ju den förmånen att kunna bestämma över oss själva och hur livet skall levas..om det blir jobbigt någon dag låt oss då gå hand i hand och lotsa oss förbi svårigheterna..sorgen du bär,kommer alltid vara en del av ditt liv..den kan vi inte göra nåt åt..men kanske kan vi hjälpa dig ibland att bära den åt dig..göra den midre tung..du fyller ju 50 också en milstolpe i livet ..som nu bara blir bättre och bättre. (nu ljög jag lite,men det lät fint)..Ha ett gott slut på året..så hörs/ses vi snart igen // kram Irene

    SvaraRadera