fredag 12 februari 2010

Eftermiddag i Västerbyn...

slutat jobbet tidigare och skall tillbringa kvällen i stillhet och ro...ligga i soffan och njuta av att bara finnas. Solen skiner utanför fönstret.. en härlig vinterdag...Inga besök väntas ...städningen skjuts på framtiden...packar för fullt .... lever bland kartonger och säckar...snart dags att flytta...saknar Niklas... det vackra långa håret...saknar hans skratt...och humor....längtar efter kärleken...redan...hoppas på en fin helg...kärlek till er alla....

2 kommentarer:

  1. skönt med "tidig helg-fredag"..en positiv "förändring" kommer att göra dig gott..
    blev det lägenheten i Stjärnsund?
    bara att fundera ut hur man skall packa och få med sig allt.. är som balsam för hjärna o hjärta.. man uppslukas av lite annat bestyr än det vanliga och förhoppningsvis glömmer du, vardagen, sorgen och saknaden för en liten liten stund..
    hör av dig om jag kan hjälpa dig med nåt..
    kram Irene

    SvaraRadera
  2. Ja jag ringer när pianot ska bäras...:) nej då jag kommer och fikar och vilar ut hos dig..det är riktigt skönt att jag bestämt mig...tyvärr har jag haft magsjukan i natt så orken är inte på topp..

    SvaraRadera