fredag 19 februari 2010

Jag är inte sams med min gud...

just nu...eller rättare sagt jag är jävligt förbannad på honom..men han ska få igen...när jag kommer ditupp ska han inte få en lugn stund...jag lovar...ständiga prövningar och bakslag...vad menar han?? har han prövotid på mig eller?? kan han hitta på något värre nu?? nej där sket han sig....rejält...jag är trött på honom...

Jag är så innerligt trött på människorna också...de flesta i alla fall..ständiga besvikelser...om djävulen trodde att han skulle kunna göra människorna värre så är han en jävla optimist!!!
Slitsamma dagar...kappvändare...rövslickare...ja det finns många med brun tunga...och osynliga horn... profitörer...parasiter..belackare...smitare....pissråttor... you name it...tur att jag har humor ....det har gud också...och så fort tjänsten som gud blir ledig så ska jag söka den...

2 kommentarer:

  1. jadu Lisa ..om du skall vänta på att den tjänsten skall bli ledig får du sitta vid Sankte Pär och vänta både länge o väl..för vår käre Gud han har ju fått för sig att han valts till den platsen för evigt..Nästla in dig i stället och "tröka ihjäl" honom..det tror jag går fortare..vad "människorna" beträffar så tror jag inte de fattar att du genomskådar dem och ser deras svagheter o baktankar..låt dem tro att de är smarta och "slå till" när de minst anar det..otroligt effektivt kan jag lova..Hoppas flytten går enligt planerna och att du ser fram emot din "stora dag"..livet börjar ju efter 50..men skynda dig ta vara på det sen, för det skenar iväg också sedan..// massor av kramar från en smått hängig Irene

    SvaraRadera
  2. Nej så är det..konstigt att världen strävar efter att alla ska leva i en demokrati!!!GUD han är minsann inte demokratisk...snarare diktator!! :)

    SvaraRadera