fredag 5 februari 2010

Åter igen tack...

Småbarnen för att ni hjälpt mormor att hålla ordning på allt denna vecka...Jennie för att du finns och är mitt allt..Isabella för att du är en "pissmyra"som jag älskar...Irene för att du alltid ställer upp, saknar våra "bilfärder" med hög musik...Janne som "rörmokat"... Maggan som hjälp mig varje morgon med eld, kaffe och värmande ord och så klart en massa skratt...Lars för att du hjälper mig så mycket...Niklas för att du finns i mitt inre...Angelo för att du låter mig andas...Uffe för att du får mig att skratta...Axel för förälskelsen och resan...Fia för all hjälp med Liam...Kerstin för att jag alltid kan ringa...Pia ...jag älskar dig verkligen...35 år tillsammans och ännu de bästa vänner...det är inte illa...Sanna och Alexandra för era härliga foton och tokiga blogg...Isabell för att du ger mig lugnet...och igen AXEL för att du är så vacker att se på.:) Kent för att du ger mig mothugg..som ger mig energi :) Nisse för att du är en lurvig, stinkande och helt underbar hund...Ylva som tror på mig...Martin..galning...många härliga människor som finns i min närhet...jag är tacksam och glad för er..tackar också för att framtiden ser ljus ut och allt kan bara bli bättre. Kärlek till er alla...

1 kommentar: