måndag 25 januari 2010

Arbetsdagen slut...

gjorde ett bra jobb idag trots att jag var trött hela dagen...dricker ett glas vin...lyssnar på musik och väntar på att Angelo ska ringa..trösten för själen...bästa vännen...alltid så lugn och klok...en annan sorts kärlek...Italiensk värme...håller ut...medmänsklighet..önskar att jag bara kunde släppa allt..ständig kontroll...skavsåret i själen vill inte läka....önskar att jag kunde säga JA...Djävulen måste vara en stor optimist som tror att han kan göra människorna värre...jag hoppas på morgondagen...Kärlek till er...

3 kommentarer:

  1. länge sen du skrev..har du det jobbigt igen eller bara ingen energi till det..hur det än är så kommer massor av värme,kärlek,tankar och en cyber-kram till dig från mig// kram Irene
    hoppas vi ses snart...

    SvaraRadera
  2. Hej Irene
    Ja det har varit tufft de senaste dagarna..all energi har försvunnit men jag ser framåt..vill flytta till en lägenhet och slippa alla måsten i det stora huset..bara komma "hem" och lata mig.

    SvaraRadera
  3. Gör det !!
    ibland är "uppbrott" bra för både kropp o själ..
    att komma "hem" där man mår bra och kan känna "lugnet" är underbart..ibland måste man ta svåra/tunga beslut för att komma vidare...
    Så gör det !!
    kram Irene


    kram Irene

    SvaraRadera