onsdag 20 januari 2010

Tacksam för en av de bra dagarna...

kvällen tillbringar jag med en bra film...inga besök och inga samtal...bara ro.
Jag börjar oroa mig för Jennies operation..Älskade unge... Maggan har förgyllt min dag.. jag är glad för henne..oväntat märkte jag idag att mina känslor förändrats...en märklig känsla......ibland bestämmer känslorna för mycket och intellektet följer inte med...idag kan jag skratta åt det...

Saknar Niklas...han har funnits hos mig hela natten... väntar på en ny dag med glädje...en bra dag...de blir fler och fler och jag samlar på dem...de går åt fort när de dåliga kommer...går inte att växla jämnt...tänkte på Isabell i Gävle...fina fina Isabell..och på Isabella min älskade unge... tänkte på mamma som är så sjuk och på lilla Alexandra som har hela fina livet framför sig..tänkte på bästa Sanna...hennes blogg får mig alltid att skratta...och gråta...den berör...tänkte på Jennifer..hennes fina ord..Tackar Angelo vännen för alla fina ord...tackar Irene för att hon finns där...tackar för att jag får vara med...förstår inte..saknar bara..

2 kommentarer:

  1. Hej bästa Lisa!
    Jag vill be om ursäkt för att jag är så dålig på att höra av mej.
    Tänker på dej mycket och ofta!
    Massa kärlek

    SvaraRadera
  2. Du hör av dig när du vill gumman..Kärlek till dig också och kramar..

    SvaraRadera