fredag 22 januari 2010

Jag sparkade en man...

idag...i morgon får ni läsa i DD: 50-årig kvinna sparkade man på smalbenet...polisen hämtar mig i Västerbyn.. so what.
Jag parkerade vid Hemköp i Hedemora...två små söta vovvar var bundna utanför, skällande ..väntande och längtande efter husse eller matte..(.hur fan kan någon lämna sina hundar ensamma utanför affärer??) skulle de knyta fast sina barn där också???
En man kommer ut och är uppenbart ilsken över hundarnas skällande..först stampar han i backen framför hundarna..vilket leder till att de skäller ännu mer...dumskalle...då sparkar han till den ena hunden i sidan... Jag blev bara så jävla förbannad...rusade fram och fick in en riktig tåspark på gubbens smalben..väsande att jag skulle ha siktat mellan benen om han inte varit så förbannat lång...gav honom onda ögat och skrek att vissa aldrig skulle få skaffa hund... han blev så förvånad att han förmodligen inte fick fram ett ord...linkade bara bort mot parkeringen...ut från Hemköp kommer en liten tant och pratar sött med vovvarna...tar dem och går......DET VAR FÖR FAN INTE HANS HUNDAR.. jag tar bilen och kör därifrån...efter ett par kilometer kommer jag ihåg att jag inte handlat??? Vilken jävla dag...det får bli ICA i Långsta i morgon...men då blir jag väl påbackad av någoni åldern mellan 80 och skendöd... Ja jävlar vilken skön känsla...släng dig i väggen Zlatan...

1 kommentar: