lördag 23 januari 2010

Lördag och sovmorgon..

..jag har verkligen sovit till halv elva idag???det måste vara 5 år sen sist.Jag som brukar sova till kl 6 oavsett jag jobbar eller är ledig.Kan vara så att jag verkligen behövde sömn :) Jag är frusen idag..eldar och dricker varmt men det vill inte släppa. Får ta itu med städningen, hög bra musik och en dans med golvmoppen brukar hjälpa..tänkte när jag vaknade att snart ringer Bella och vill ha hämtning i Falun..och vips..där var hon i telefonen..så det får bli en tur till Falun först av allt.
Vet inte bussbolagen vad kommunikation är??? inte en enda förbannad buss åker alltså mellan Hofors-Falun???Jaja de vet väl att vi mammor finns.
Så nu får det bli Falun and back..och sedan en städdag..skyll mig själv...sova bort halva dagen...men det verkar vara en bra dag i alla fall.. Kärlek till er..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar