torsdag 11 februari 2010

Mustasch på högsta

och Nisse håller för öronen...Black city får till och med Torsten att vakna :) bra att rensa hjärnan ibland...det diskreta...snälla.. men.....trött på det softa...brasa...kardborrande och rött vin går alldeles utmärkt till mustasch..med rätt person :)

Högmod..girighet..vällust..frosseri...vrede...avvund...likgiltighet...ja vilken har DU inte drabbats av??? Jag har drabbats av dem alla..men jag är ju ingen snäll flicka...jag är en elak kärring...med attityd...Usch...förfärliga människa...som dessutom har en ovanligt vacker Ängel att vänta...utseendet spelar ingen roll??? OK...insidan...???.reptilhjärnan jobbar igen...mjuk och fin...kvinnlig...Lisa/Lennart vaknar och skrattar rått...män som är som kärringar...skulle det vara ett skällsord...JAG skulle ta det så om jag inte visste att jag ÄR EN KÄRRING...bäst att fortsätta med Mustasch i öronen och såpa i munnen ett tag till...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar